Over feestjes

Het lukt me niet meer, zoveel is wel gebleken afgelopen weekend. Ik kan geen twee feestjes achter elkaar meer aan. Mentaal kan ik het nog aan, maar het lichaam protesteert.

Vrijdagavond hadden we een feestje bij vrienden thuis. En wat rustig begon met zijn allen rond de tafel, eindigde om half drie ’s nachts waarbij we dansten in de living, sommige op de stoelen, en nog zo net niet op tafel.

’s Anderdaags een klein katertje en te weinig slaap, maar dat werd met een goed ontbijt weer opgelost. Vervolgens bracht men in de voormiddag onze bestelde 5 bomen en die werden door ons zelf in de namiddag in de grond gezet.

’s Avonds gaf mijn zus, haar partner en een vriend van hun een fuif daar ze ieder de kaap van 50 hadden bereikt. Genoeg volk, maar het dansen kwam niet echt op gang. Voor ons deels door slechte akoestiek en “onechte” DJ, en deels door dat mijn vrouw en ik gewoon weg moe waren (lees: nog niet bekomen van de avond er voor).

Geen idee wat andere hun beweegredenen waren om niet te dansen, als receptie/drink was het wel ok en hebben we met wat mensen kunnen bijpraten 😉

Wijze les aan onszelf: max één stevig feestje per weekend.

 

 

Over feestjes

3 gedachtes over “Over feestjes

Geef een reactie

